maandag 8 september 2008

Een nieuw begin

Sinds 5 september werk ik niet langer in het jeugdcentrum van Celje omdat er zich wat moeilijkheden hebben voorgedaan waar ik op deze blog liever niet over uitwijd. Ik woon nu in Ljubljana,de hoofdstad van Slovenië en zal er tot februari werken voor 2 organisaties namelijk Legebitra(holebi en travestiet organisatie) en Polituss (studentenclub van politieke wetenschappen). De avonturen vanaf september spelen zich dus niet langer af in Celje. Op een jaar tijd zal ik dus voor 3 organisaties hebben gewerkt en op 4 verschillende plaatsen hebben gewoond. Wat kan het leven toch prachtig onvoorspelbaar zijn. Ondertussen blijf ik dit blogje tussendoor mooi updaten. De lustige lezers van mijn blogje zullen dit al ondervonden hebben. Nog 3 maandjes te gaan en ben volledig up to date met al mijn avonturen hier. Een grote B R A V O komt nu zeker niet ongelegen. Zodus tot de volgende nieuwspost. Tot dusver kan ik jullie al melden dat ik vandaag een nieuwe plek heb gevonden (het nieuwe adres kan je zien in mijn profiel in het rechterframe van deze blogsite) en het ziet er niet slecht uit. Zodus.

Sem vesela v Ljubljana in se vidimo kmalo!

Geen opmerkingen: